Franska fuck

Ska jöbbe hela helgen så denna ovilda subba får man leta länge efter! Egentligen avskyr jag när folk inte kan skilja på veckodag (wack dag) och helgdag (helig dag) men cash is cash as you know. Man kan dock få ha helig dag mitt i wackiness men inte tvärtom.

Jag fick tillbaka min franskatenty och FUCK ME! Jag var 1½ poäng ifrån VG. Vet ni vad man kan få inga poäng (pas de points) för? Att missa en liten stavning. Ett litet fucking streck över ett e tillexemple. Eller att sätta strecket åt fel hål. FUUUUUUUUUUUCK! FUCK MEEEEEEEEEE! Dock att VG = 90% rätt i min hårda skola. Jag ska tänka att jag fick "typ" VG, för det fick jag.

Kommentarer
Postat av: Helena

I know the feeling :( dock har ju vi 85% för VG o jag va 1 p ifrån... men still rough life ju ;O dock att akut och grav accent är sånt jävla bullshit att få pas de points för

2010-11-12 @ 09:02:21
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

hatar betyg och accenter FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT

2010-11-16 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0