Dock att

Kära undersåtar, nu är jag tillbaka igen!

Bussresan till Linköping var rolig för busschauffören Agne småpratade i micken och var en "jolly fat guy" hela vägen. Alla kommer ju ihåg hur mycket man i Västervikstrakten gillade busschauffören Bernt, han var the best. Fast för min del har han fått konkurrens av Agne. Agne skulle nämligen överlämna  bussen till en chaufför i Jönköping. När vi rullade av motorvägen och in i den rispiga stan så började Agne sjunga en sång i micken! ASSÅ GUU DET VAR SÅ HÄRLIGT! Den var ca fem verser och refränger. Jag både skrattade rakt ut och myste för detta var en bra busschaufför. Nästa chaufför som tog över ba "tur ni har, för nu fick ni en snyggare förare! Vi ska byta igen i Stockholm till en lite fulare men säg inte att jag sa det. Då kör vi!". Jaa och Linköping var ju fabulöst även det. Lärde mig att hitta lite i Ryd! Dock att jag redan kan hitta i Lkpg C men räknar Ryd som en egen stad. Vill lära mig hitta i många städer! Dock att det inte var höjdpunkten på besöket, det var såklart alla nasty bitches <3

Kommentarer
Postat av: hilena

dock att jag har sett klart på säsong 2 och vill ha mer!?!?!?!??!

dock att jag faktiskt också älskar jessica nu och dock att godric var en raring. dock att gurra kommenterar så fort man säger "dock att" så jag vågar typ inte använda det :( känner mig kränkt.

2010-11-09 @ 15:11:43
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

dock att jag visste att du skulle älska jessica!!! godrics röst är så bra den är helt lugn och harmonisk. vad tyckte du om maryann?



men gurry måste sluta märka ord!

2010-11-09 @ 15:55:15
Postat av: hilena

hah dock att det är bra när de pratar swedish. särskilt hon som hänger med Eric, vad hon nu heter. "det commer stinca i flera veckor!"

tyckte maryann var fudging störig. rätt genomskådeligt att det inte redigt var bacchus som kom, haha, gullible fool. btw, att han som spelar Godric är född 89? så liiten!

2010-11-09 @ 16:44:09
Postat av: lollo

amen jag vet! bäst äre när hon säger "eller hur" och så låter det så jävla americano. du vet som alla tecknade skurkar i barnprogram? de bryter ALLTID på amerikanska.



men han är ju bra! dock att han är dansk.. och pratar rätt ful svenska. man tycker ju att det borde vara lite lätt för honom.



2010-11-09 @ 21:47:17
Postat av: hilena

hah jaa, fuling. Pam, right?

dock att Eric var fett ynklig när Godric skulle brinna. "snälla gör det inte, godric".. haha veke stackare.

2010-11-09 @ 21:50:48
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

ja hon heter pam!!! fast gillar henne lite



Hahaha men när man får se tillbakablickar från när eric var viking? och när han träffar godric ba

- Är du döden?

- Ja det är jag

- Men du är ju bara en pojke?

- Det är jag inte

2010-11-09 @ 22:55:05
Postat av: Guru

Räknas jag in som en av "nasty bitches" eller?



Hella jag poäntera det bara! jag vill inte att du ska sluta, det är mysigt när man hör "dock att" =)

2010-11-10 @ 14:38:57
Postat av: lollo

gustav, dock att du är definitivt en nasty bitch!!!



2010-11-10 @ 16:11:11
Postat av: Anna

Dock att ni kommer älska böckerna och måste läsa dem.

Och även dock att bästa moment är när lafayette blir utskälld av Eric i kvinnokläder.

2010-11-10 @ 19:50:20
Postat av: lollo

dock att har du läst alla böcker? jag vet inte om jag vill veta massor i förväg!



dock att erik i kvinnokläder :D

2010-11-12 @ 06:35:43
Postat av: Anna

ja dock att jag har läst 8 utav dem ;) har typ kommit ut 11 eller nåt.

2010-11-12 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0