Vulgärt

Vår kursansvarige tycker att vi är vulgära i vårt trashande av den kapitalistiska världsordningen, typ. Jag tycker det är roligt att vara språkligt hetsig men håller med, man kan ha vassa argument utan att vara dryg. Blir typ ännu större genomslag då. Man behöver ju inte hålla på och bråka som småungar/politiker direkt.

Under punkten övrigt:
  • Helena! Jag har idag nedtecknat ett brev till dig.. (...)
  • Soundtracket till kvällens DISKNING är Märk hur vår skugga med olika artister. Illustrerar på pricken hur jag känner inför uppgiften.

Kommentarer
Postat av: Lia

Okej okej :) Jag slutar inte då! Jag gillar att blicka in i ditt liv också.

Är du aldrig hemma? Vad gör du i Götebürg? ;)

2010-05-04 @ 18:14:40
URL: http://annaceciliaingrid.devote.se
Postat av: Helena

Åh, jaså? Jag började på ett i fredags till dej, men det har inte blitt klart (lat eller!?) Men då väntar jag på ditt brev. haha, började skriva ditt brev när jag va typ full...

2010-05-04 @ 19:03:20
URL: http://muminattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0