Vilt och galet

Idag har jag gjort en bakochfram sak. Jag åt körv och makaroner till frukost och sedan när det var dags för middag så åt jag gröt och knäcke. Jag förstår inte varför det är sån hype kring att äta "breakfast for dinner"? Jag tycker att det var en allmänt ospeciell upplevelse. Att däremot äta efterrätt till huvudrätt, det är något utöver det vanliga och rekommenderas varmt.

ps. dilemma uppstår när det finns vissa superhero-rätter som är både efterrätt och huvudrätt, helt beroende på vem man frågar. pannkakor tillexempel. eller ostbricka.

ps2 (play station2?) tänkte nämna en flaska vin som en sådan superhero-rätt men det lät så alkat att jag reviderade. tur det.

Nu ska jag göra en matlåda till imorgon, tänker inte skämma ut mig och komma med en plastburk havregryn (igen). Jag har ju köpt ett rivjärn så jag ska nog riva lite grejer och steka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0