Var sak har sin plats

Nu får det vara nog! (sträng magister). Okej att det finns mycket kontaktsökande av oönskad karaktär på internet men nu är jag besviken. På betapet*!? Min bästa internetsida är besudlad. Ville jag ha det där skulle jag bli medlem på nattstad.

Förresten sitter jag just nu med ett dilemma på betapet: min motspelare verkar ha försvunnit från brädet men spelet har inte kopplat ner. Alltså går hans tid ut hela tiden och det är bara jag som lägga. Fatta vilka poäng jag kan skrapa ihop på detta? Men ändå, så jävla taskigt. Det står mellan det, och att passa tills spelet avslutas. Men det innebär liksom att min rating kommer minska eftersom han har lägre än mig. What to do?

*tror att alla känner till betapet  aka den bästa sidan i världen, men om inte: man spelar alfapet online. Inte till för "flirt".

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Hatar flörtandet :/ Eller "småchattandet" med för den delen.

2010-05-18 @ 16:54:20
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

Fast värst var en gång; En kille retade mig och tyckte att jag var dålig. Så jävla taskigt!

2010-05-18 @ 16:55:01
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

vet man bryr sig ju inte!tycker bara man ska prata spel isf. idag fick jag störande MAIL från någon jag inte ens har spelat med där var gränsen fan



tycker det är helt okej att retas!

2010-05-18 @ 17:20:45
Postat av: Sara Rais

Haha, har du bild på betapet eller?



Nej han snarare mobbades, inte glimten i ögat utan ren ondska, typ voldemort.

2010-05-18 @ 17:24:49
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

alltså bara en suddig så man inte ser nåt ändå, han var bara ute efter att trakassera!



okej då var det helt fel ;( jävla dödsetare

2010-05-18 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0