True blood (+spoiler) och fest

Funderar på om hoten igår hände för att jag valde True blood framför fest. Att jag vredgade partyguden? Ikväll ska han i alla fall få en hyllning som han sent ska glömma. Obs är inte Maryann och tänker inte offra någon människa/halvmänniska. Men en sak undrar jag angående sista avsnittet i true blood s02, det kommer en spoiler nu så var beredd. Förresten, hur gör man en sån "spoilerhemlis" eller vad det är så man måste trycka på en knapp för att läsa det som spoilas? Jag vet inte, men okej detta är vad jag undrar: hur kan Sam förvandla sig till en vit tjur sådär? För jag trodde att han bara kunde bli det djur som han kan se just då. Hur hittade han den tjuren liksom? På så kort tid? Eller hade de förberett allt det? Jag förstår inte! Åhh ska nu till tvättstugan = ej skolk idag. Sen är det dags att börja hyllningen!

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Lollo, minns ej den detaljen med tjuren, ska kolla upp det.

Det kan nog annars vara så att han är något annat än shapeshifter.

2010-05-23 @ 10:48:22
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

men vad är ha isåfal? en gud?alltså diskuterade detta med en igår, kanske kan han bli något han ser på bild?

2010-05-23 @ 12:10:25
Postat av: Sara Rais

Jag tror att han kan vara en gud.

Annars vet jag inte :/ Något kort kan det inte vara fråga om.

2010-05-25 @ 17:38:07
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0