Tentor och prov

Hatar när jag vaknar allergisk, eller vad det nu är för svaghetstecken jag upplever, för då blir jag helt lazy. Gröt i hjärnan och dimma i ögonen. Ska plugga hela denna dag eftersom jag uppenbarligen tagit något slags sommarlov och har en momenta på måndag. Ingen rast och ingen ro för sen får jag hemtenty. Så jävla tråkigt nästa vecka + att den är över helgen! Fy fan.

Måste berätta om en missuppfattning som är kul: Jag hade varit och tagit cellprov, vilket jag benämnde som "provet", och skulle berätta om situationen för Ellinor för det var en rolig sak som hände. Så jag börjar med att beskriva att jag klär av, sätter mig där i stolen med benen i vädret osv. Så återskapar jag samtalet med gynno, typ "spänn dig inte, ta ett djupt andetag" och Ellinor (helt allvarlig) gör typ en min och ba: alltså fan vad konstigt? Jag ba: men alltså jag har inte kommit till det konstiga ännu?

Så trodde Ellinor att jag pratade om MATTEPROVET! HAHAHAHA ofta jag klär av mig och visar presenten på matteprovet.

Kommentarer
Postat av: ellinor

årets sjukaste missuppfattning. alltså den bilden ja fick i huvudet vill nog ingen se!

2010-05-28 @ 20:33:13
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se/
Postat av: lollo

alltså jag får bilder i huvet av "skjuta ärtor".. du vet? HAHA

2010-05-29 @ 12:38:39
Postat av: ellinor

va vidrigt lollo

2010-05-31 @ 00:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0