Stalker?

Denna kväll har varit så lugn för mig, till en början. Först var jag i skolan och minglade och drack gratis. Hehe älskar när skolan bjuder på dryck. De gjorde det första dagen också. Välkomna hit sa de och bara bjöd. Jag gjorde tidig kväll och begav mig hemåt för att se klart på true blood, omg så bra! När jag sett klart var jag tvungen att googla och först då veta att det bygger på en bokserie. Det finns tio jävla böcker! Awesome! Varför har ingen upplyst mig om detta tidigare? Gjorde en annan awesome sak, jag satte persikovin i skymingen (för extra magi) och sen skulle jag vara duktig och diska. Alltså, att vara pank är så produktivt.
Men sedan slog kvällen om och blev bara scary (tårar, hög puls osv, alla skräckelement finns!). Jag gick ut i rummet för att samla disk och tittade snabbt ut genom fönstret mot gatan. Precis nedanför mig står en gatlykta. Under det jävla gatlyktan står en man OCH STIRRAR PÅ MIG! Seriöst, så fort jag såg honom så stirrade han rakt i ansiktet på mig, rörde fan inte en min, brydde sig inte om att jag såg honom. Han bara kollade mig i ögonen, jag är säker på att han stått där ett tag. Det var knappast som av en händelse han "bara råkade titta upp just då". Såg fan att han inte var i movement och dessutom stod han med hela kroppen vänd mot huset, blickstilla. Jag flög in i köket och grät av typ chock, ringde Ellinor efter en stund som gav mig stöd medan jag gick ut i rummet igen och drog ner persiennerna. Då var han borta thank god men; hur länge hade han stått där? VARFÖR? Jävla psyko. Kul att möta honom på väg hem från vagnen mitt i natten.. fy fan vilken LOSER. Hatar honom.

Kommentarer
Postat av: ellinor

:(

2010-05-22 @ 09:23:25
Postat av: lo

;(

2010-05-22 @ 10:37:10
Postat av: Sara Rais

:( En dödsätare.

2010-05-23 @ 10:46:20
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

:( garanterat

2010-05-23 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0