Spel vs. globala energiproblematiken

Pluggningen igår gick sådär va. Blev fett sugen på att spela Sims 2, vilket jag inte gjort sen i somras. Undrar varifrån den urgen kom? Spelade i alla fall skitbra, har mina välbeprövade taktiker. Fast Harry är otrogen mot Ginny med Dumbledore (knappast oväntat). var så inne i spelet att jag glömde allt och fick mushand! Alltså har inte fått det på sjukt länge. Handen blev helt lila och stel. Grattis till mig själv, fatta att jag kunde skrivit allt om energiförsörjning som jag behöver tills på måndag under den tiden. Litar på min improvisationsförmåga istället för ikväll är det PARTEY. Ska köpa alla nya sommarciders och om det finns sommaröl tar jag det med.

Förresten, läste en rolig sak i gamla anteckningar (från typ tre år sen) här kommer det: "Jag vill spela Soul Calibur men Maria säger att hon inte kan för hon har tagit blodprov och har ett klent finger. Så jävla taskig".
Haha ofta det är taskigt? Alltså ska nog skaffa tv snart så jag kan få spela tv-spel. Jag skulle känna mig som en kunglighet om jag fick starta varje morgon med en rejäl omgång tetris. Eller varva Mario 1 när man kommer hem och är full, gu så härligt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0