Slytherin

Har varit på Willys och köpt ett storpack piggelin + ett sexpack Solero ananasispinne <-- så jävla god. Det här är sant; jag såg en jävla råtta på vägen, jävla Scabbers, jävla Pettigrew. Ska sparka ihjäl den om jag ser igen. Såg också en tjock kvinna som försökte rädda en daggmask ur en vattenpöl, alltså hon var gammal, typ en morsa. Hon var inte mentally challenged eller nåt sånt jag tror hon jobbar på tandläkaren vid opal. Note to self: besök inte den tandläkaren.

Kom på att jag och Malfoy hade en sak gemensam; vi stör oss båda på Cho Chang, eller "kineshoran" som Malfoy sa. Alltså? Det är ju riktiga Malfoy och han bor på min gård! Pratade med Sara om the fact att Voldemort bor i trappuppgången bredvid mig, The basilisk hänger omkring här och nu vet vi också att Malfoy bor i närheten. Grevegården = Slytherin.

Jag känner mig hotad.

Sara är en sann vän hon lovar att inte spoila något för mig och hon avrådde mig från att göra något förhastat tillexempel en unforgivable curse på Malfoy, för då skulle jag få livsstid på Azkaban. Men, han förtjänar Avada Kedavra. Måste servera min hämnd på ett listigare sätt bara. Ska mörda hans äckliga morsa också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0