Slutet på vårt äventyr

Har varit i Slottskogen med Stina idag och "pluggat". Allt jag kunde tänka på var Harry Potter. Pratade/Spekulerade om Harry upprepande gånger och sa direkt efter varje mening "men du får inte säga något!". Alltså, bra vän att bara prata och typ förbjuda den andra att säga något? Ehh.
Har ikväll rett ut alla mina frågor. Mitt äventyr med Harry är över. Jag visste att jag kunde lita på Snape, men det är sant att jag hade mina tvivel ibland. Tycker dock att hans affection för Lily känns lite pervers. Är inte så glad över att det är över nu. Känner mig fortfarande vemodig över allt heartbreaking som hänt. Tror Rowling att man bara glömmer det för att Voldy dör till slut eller? Knappast. Jag har dock kommit över det mesta av min irritation gentemot Harry. Eller alltså det började gå över redan i slutet av Order of the Phoenix men nu är det nästan helt borta. Bra att Ron och Hermione knullade till slut (eller jaa de blev ju fulla och gjorde det i Half-blood Prince en gång men det glömde Rowling att skriva, tur att man fattar det ändå). Nej nu var jag fan osmaklig i bloggy, måste gå och och skämmas över mig själv. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Härligt att du är färdig.

Men tyckte du inte att Harry var gnällig när han trodde att han behövde ta livet av sig? Jag störde mig fett mycket över den gnälliga attityden över att han ska offras for the greater good.

Störigt när sagan är över för man vill bara ha mer.

2010-05-25 @ 17:17:22
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

Härligt att du är färdig.

Men tyckte du inte att Harry var gnällig när han trodde att han behövde ta livet av sig? Jag störde mig fett mycket över den gnälliga attityden över att han ska offras for the greater good.

Störigt när sagan är över för man vill bara ha mer.

2010-05-25 @ 17:17:57
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

Härligt att du är färdig.

Men tyckte du inte att Harry var gnällig när han trodde att han behövde ta livet av sig? Jag störde mig fett mycket över den gnälliga attityden över att han ska offras for the greater good.

Störigt när sagan är över för man vill bara ha mer.

2010-05-25 @ 17:36:53
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

Härligt att du är färdig.

Men tyckte du inte att Harry var gnällig när han trodde att han behövde ta livet av sig? Jag störde mig fett mycket över den gnälliga attityden över att han ska offras for the greater good.

Störigt när sagan är över för man vill bara ha mer.

2010-05-25 @ 17:37:18
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

Tycker inte att han var gnällig jag var tårögd! Mest för att de andra skulle bli så ledsna iofs.



Du behöver alltså inte skriva fyra gånger, även fast jag inser att det är viktiga synpunkter du har

2010-05-25 @ 17:56:45
Postat av: Sara Rais

Haha jag trodde inte att mitt budskap nådde fram med Palomas hjälp.

2010-05-25 @ 19:21:25
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

paloma är överskattad. duvhora

2010-05-25 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0