Mer Malfoy

Är inte bara deppig när jag tänker på Harry Potter. Älskar när Romilda ger Harry choklad med date-rape drugs i och Ron äter dem och tror han är kär i Romilda. HAHA ROMILDA! Det var ett exempel på en Harryrelaterad rolig händelse.

Såg förresten "Malfoy" (som spoilade detaljer ur Half-blood Prince en tidig grynig) på vagnen i morse. Den var full av människor och jag tror inte att han såg mig. Han satt och läste en bok. Blev helt nervös. Han är fan lite snygg ändå. Fast mest blev jag ju nervös för att han är dödsätare såklart, och eventuellt för att han skulle börja bråka med mig igen. Känner att Tynnered är för litet för oss båda. Obs Tynnered är större än Västervik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0