Klockors människoförakt och "hämnden"

Paniken när man vaknar, ser att allt är ljust runtomkring och klockan inte ringt trots att man ställde den på åtta? Sedan; lättnaden och belåtenheten när man inser att klockan bara är halv åtta och att man är helt utvilad och vaknade utan hjälp? Efter detta kan man ligga där och titta på sina plantor som växer i fönstret en halvtimme tills klockan ringer och då är det segerglädje för att den inte lyckades utföra sitt fientliga mission att väcka någon ur en god sömn idag. MOHAHAHAHA den människa som klockan ringaktar har segrat.

Kommentarer
Postat av: helena

haha skööööööööönt! älskar lättnadskänslan

2010-05-18 @ 15:50:36
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

När ska jag få uppleva det igen? Har kanske hänt två gånger sedan jag började första klass :/

2010-05-18 @ 16:53:45
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

helena: det är ju lite svårare när det inte finns fönster. jag brukar kunna sova en hel dag i ditt/mitt rum..som du vet. men desto större seger när man väl vinner!

sara: jag är ledsen att höra detta du kanske ska skaffa en sån lampa med gryningsljus? en sån ska jag ha i vinter. bästa uppfinningen!

2010-05-18 @ 17:36:01
Postat av: Sara Rais

Haha tror du att du har funnit ett samband alltså?



Jag börjar funta lite på att läsa en komplicerad näringslärakurs på två år i lund. Är du på är frågan?

2010-05-18 @ 22:34:04
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

jag tror att jag kan härleda formeln, ja



näringslära? alltså, det är inte riktigt min grej, tar avstånd från näring. som du vet

men lund kommer jag eventuellt hamna i, förr eller senare. när sticker du? nästa vår?

2010-05-19 @ 11:34:40
Postat av: Sara Rais

Nästa höst isf tror jag.

Det verkar vara en vettig utbildning. Två basår och sedan har man en bra grundplåt till något livsmedelstekniskt.

2010-05-21 @ 17:20:26
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0