Kaffet

Sitter i skolan och pluggugglar grupparbete med Maria men jag är redan klar med allt mitt och vet inte riktigt hur jag ska gå vidare härifrån. Korrekturläsning ger minus i ambitionspoäng ;( Vill ändå vara här för jag orkar inte åka hem, funderar på ett se något avsnitt av serie men tror att andra kan bli avundssjuka då.
Imorse när jag kom till skolan köpte jag en kaffe i svindyra kaffan (som egentligen har ett kaffeembargo på sig men jag var så sugen, försov mig i morse och har smutsiga kläder till följd av stressen, hann givetvis inte dricka kaffe). Då var det en tjej/kvinna/female där som sa att det bara fanns sojamjölk till kaffet så jag bara okej tar det. När jag kom ner i källaren där vi sitter och ugglar såg allt ut som ett mögel i koppen! BLÄÄ! Jag gick tillbaka och pratade då med killen/mannen/male som brukar jobba där mest. Han sa att det blir så av sojamjölk.
Jag bara: men jag visste inte det, vill inte dricka detta får jag ta nytt?
Det fick jag göra och då bara plockade han fram både varm och kall vanlig mjölk som jag kunde hälla i koppen. Azzå varför ljög female för mig först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0