Jehovas vittnen

Alltså OMG! Jehovas vittnen var precis här! OMG OMG OMG! Jag har gått och muttrat ett tag för att de inte har besökt mig när jag vet att de har ett högkvarter på torget. Så äntligen, idag kom de! Jag öppnade dörren halvnaken =  lite pinsamt. (Alltså hade precis duschat burkar inte gå runt halvaknen. Eller okej det brukar jag visst). Men, OMG! Gud har för avsikt att återupprätta världen så att alla människor är lyckliga! Inga mer finanskriser, jordbävningar, askmoln eller krig.

Vittne: - Tror du på Gud personligen?
Jag: - Näää va.
Vittne: - Jo vi vill ju lite uppmuntra människor till att göra det.. (överlägset leende)
Jag: - Jaha! Vad kul!
Vittne: - Ja.. det är mycket viktigt. (superallvarlig)

OMG! Jag är helt salig, har alltid velat träffa dem. Men eftersom jag är lite in a hurry så sa jag att jag var inte var intresserad av deras information på en torsdagsförmiddag. De var mycket förstående och önskade mig en trevlig dag, trots att jag inte förstod hur viktigt det var att bekänna min tro.

Det här är en stor upplevelse! O. M. G. Önskar att jag kunde bjuda in dem på fika men det finns inte tid. Plus att det ser ut som att djävulen haft fest här. Är fortfarande i brådska men kände att det var ännu mer brådskande att dela med mig av detta. Peace out, god bless!

Kommentarer
Postat av: Helena

hur många gånger skrev du egentligen "omg"? snacka om att take the lord's name in vain!

2010-05-13 @ 15:43:58
Postat av: lollo

OMFG! om du inte visste det så är the lords name: VOLDEMORT!

2010-05-13 @ 16:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0