It was the best of times, it was the worst of times

Just det, ni undrar säkert hur denna fylla kom till. Jag var på Gretas. Träffade en "utbytesbög"* (ALLTSÅ!) som fyllde upp mig. Gick omrking lite ensam och var allmänt full. Fick många vänner. Innan dess shottade jag minttu, och passoa chili eller vad fan det heter. Men mest av allt blev det fylla för att det var fredag.

Det här är ingen Harry Potter-n00b blogg men jag måste bara säga en sak till: Helena är också en sann vän som stöttar mig när jag vill prata om Harry men avslöjar aldrig något, om jag inte lurar henne till det. Nu är det slut på detta tjat om Harry i bloggy. Ska läsa klart Half-blood Prince idag. Egentligen måste jag plugga matte men det går inte för allt jag kan tänka på är mina vänner och fiender på Hogwarts.

Extra! Min pinsammaste Harry Pottergrej: när jag precis börjat läsa the Prisoner from Azkaban och gick runt och oroade mig över att Sirius var lös på Hogwarts. Gick typ runt och nojade för alla som kom i min väg i skolan. Alla bara "farligt Louise, verkligen". Kände mig urdum och pinsam när jag läst klart och insett sanningen. Förresten, Sirius är så jävla snygg! Finns en gata här i Gbg som heter Siriusgatan. Vill flytta dit trots att det ligger i Bergsjön.

*en utbyesstudent som var bög. Jag sa fel hela tiden, sa utbytesbög. PINSAM

Kommentarer
Postat av: helena

haha, skämmigt. ferresten heter det Prisoner OF azkaban... hitler

jag har alltid haft en crush på "Sirre" (som jag kallat honom genom åren), har övervägt att döpa min son till Sirius med.

2010-05-15 @ 19:33:12
Postat av: lolllo

Ja just det, säger lite olika of/from inte så noga ... är jude

tänkte lite på det idag också! får man en pöjk ska den kanske heta sirius. FINT OCH KOSMISKT!

2010-05-15 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0