Inbrott?/The mess

Fick lite panik i natt när jag sov, fast ca halvsov du vet. Jag hörde ett tumult (var inget tumult faktiskt det var något som ramlade) från köket och tänkte "ånej någon är här inne!". Det kunde ju vara vemhelst till exempel Voldemort. Vågade inte somna fast gjorde det ändå. Hade liksom glömt bort mysteriet idag men kom på nyss vad det var som orsakade "tumultet" och det var min platta med krokar som jag har i köket för jag har satt upp den med kludd och det hade släppt! Paranoid i onödan.

Måste städa massor idag! Skiter nog i att plugga för jag ska hämta ut böcker på macken och jag har ett nytt pussel med beatles på, 1000 bitar. Måndag är ändå måndag och jag känner mig backdrunk. Det har varit inbrott här hela helgen! Allt är en enda röra. Vågade knappt gå hem igår för det är någon som skräpar ner när jag inte är i lägenheten. Först var jag i en park med Ellinor sen bara "måste åka hem", när jag kom hem var det så skräpigt så jag gick och la mig och så fort jag vaknade stack jag ut igen och träffade Camilla. Såg till att typ "bli vaggad" av vagnen för att kunna sova direkt när jag kom hem utan att se THE MESS!!! Idag ska den bort!

"Din lägenhet kommer ju vara stökig ett tag för du kommer inte orka städa undan
" Ellinor

Jag orkar egentligen inte men måste, alltså man går och sparkar på typ tomma flaskor och trampar på SKRÄP för att komma till dörr/garderob/toa osv. Måste åtminstone skapa yta för pussel och hitta min almanacka som ligger här någonstans.

Hälsningar från någon sort luffare

Kommentarer
Postat av: ellinor

illa. illa.

2010-05-03 @ 20:59:26
Postat av: Sara Rais

Haha det var ju Voledmort som rev ner krokarna, det måste du förstå?



Jag tror inte att du kommer städa den här månaden, du kommer finns dig i att sparka undan högarna.



(Att du tyckte att jag hade städat när jags längt alla dina kläder i en hög?)

2010-05-03 @ 22:15:25
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

Jag har "städat"!!! fick yta för pussel åtminstone men har inget att äta macker på/med ;( fixar det en annan dag, vilken dag som helst.



det var ju bra städat av dig tycker jag. precis rätt inställning till städ.

2010-05-04 @ 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0