Hellre wine än whine

Känner mig som Linapigan i Lönneberga för jag är så gnällig! Exempel på saker som gör mig gnällig: Har inte tid att kolla på True Blood, min lägenhet ser ut som inbrott, har massa ingredienser till måltid men kan inte se kopplingarna mellan dem, kan inte bestämma mig vilken säng jag vill sova i, har bokat tvättid men planerar redan att skolka från den, har knappt med pengar att festa eller shoppa för, stör mig på en tjej med påhittad dialekt; alltså det är sant hon har hittat på en egen dialekt är inte det jävligt freaky? jävla nolla jävla loser
+ vem ska trösta knyttet?

Kommentarer
Postat av: ellinor

"inte bestämma säng" kul för ngn random som läser din blogg som tror att du är en slampa hohohohihihi

2010-05-17 @ 22:52:23
Postat av: lollo

lät ju asslampigt!!!!!!!!

2010-05-17 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0