Helga (Hell yeah)

Helgen har varit awesome/aleague. Tror att jag ska berätta lite i taget och då börjar med en orättvis händelse i fredags: jag och Sara började bråka för hon tyckte inte att jag skulle vara med hippies eller Chalmerskillar. Typ att det inte var lämpligt sällskap att hålla. Då lämnade jag henne vid Kungsport och gick mot min vagn. Sen fick jag dåligt samvete och gick tillbaka och då sitter hon där och har typ en fest med en sorgsen chilensk utbytesstudent och två POLSKA UTELIGGARE! Alltså? Sen när är det ett lämpligt sällskap?

En sak till: ofta man blir bjuden på öl, mitt i natten/typ gryningen, av två polska uteliggare som har fest på kungsportskungen?

Förutom detta har allt varit amazing. Eller alltså uteliggarfesten och det är iofs redan roligt så man kan väl säga att allt har varit perfekt! Sara, kom snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Jag har pratat om Länsman hela dagen med Lina och Jejje, tror att de kanske har läst Voldemorts dagbok alt. är på hans lag för de verkar liksom lite beslöjade?

Jag vill komma igen, helst i morgon bitti, har inte haft så här roligt på flera år känns det som. Love ya sister <3

P.S nästa gång drar vi en efterfest i önskevädersskogen.

2010-05-03 @ 22:13:28
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

De har säkert läst hans dagbok! "Kära dagbok, idag har jag varit förskräcklig som vanligt, skräpat runt och så. Det är inget konstigt eller roligt med Länsman." Och de bara köper det!!!

Längtar tills dess, ska gå och önska på stigen. LOVE <3

2010-05-04 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0