Hatar inte livet, men är lite traumatiserad

Vill lite fortsätta sova men nu är det dags för en ny dag. Det "värsta i mitt liv någonsin": malfoy avslöjade saker ut halfblood prince inatt. SÅ JÄVLA TYPIsKT MALFOY. HATET!?  Även fast jag bloggade fully och det var pinsamt så står jag nog ändå fast vid allt jag uttryckte inatt. Tänker inte radera något

Fast minns inte om det är Volde som är half-blood prince eller inte, det är ju min största oro. Har inte varit ett dugg orolig över Dumbles död, det har inte ens slagit mig att något sådant kan inträffa. Det hela började med att jag satte mig hos Malfoy och frågade om han skulle mörda Harry snart (det och att jag var under Imperius Curse.., tydligen). Vill alltså inte att Harry ska dö, men hur inleder man annars ett samtal med Malfoy när man bara läst halva half-blood prince liksom? Nu kanske någon tänker att jag inte borde prata med Malfoy alls, men alltså likheten! Vitt backslick och rock osv jag trodde jag satt på Hogwarts Express (så var det bara spårvagn 1..)

Men alltså denna: "mitt liv är så jobbigt för jag vill hela tiden prata om det Harry Potter jag vet". HAHAHAHAHAHA låter verkligen som ett jobbigt liv. Idag tar jag allt hela med lite större ro, fast: ingen annan än Malfoy har gjort något sånt hemskt mot mig. Jag pratar ofta om att jag ännu inte är färdig med alla Harry och folk brukar bli glada för min skull och bara "vilka äventyr du har framför dig". Just nu känner jag bara stress så att jag hinner läsa innan jag springer på den (eller någon annan) jävla odågan igen. Ska aldrig mer prata med någon från Slytherin!!!

Helena, förlåt för ringningen! Säg förlåt till Anna också! Var bara så upprörd och ville ha stöd från någon Auror. Är förresten inte dödsätare längre och gillar ingen Dark wizard någonsin igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0