FUCK OFF

TRäffade Malfoy på vagnen. var under imperius cursse och pratade med honom. Han bor på min gårs och kan dra åt helvete, alla kan dra år helvte!!!!!!!!!! Dubmbledore kan dra. Alltså att hans ide om "slutet" är typen centimeter, FUCK OFF FUCK OFF FUCKO OFF FUCKO OFF FUCKO OFF FUCKO OFF nån jävla ful tjej vill eockså årtaa jag bara "HÅLL KÄFTEN" ville baea prata med amlfoy så precis nör vi var hemma så bara säger han avslöjande saker kjag vara "dra åt helvete" hna säger att han bor på samma gård får väl se imorrn om han lighger och sover i rabatten eller inte.

Kommentarer
Postat av: ellinor

Alltså seriöst jag vet inte hur många gånger jag har läst det här inlägget nu. jag garvar ihjääl. du är sjuk!!!

2010-05-15 @ 23:08:11
Postat av: louise

Äe fy fan vad full! ska skriva en roman nästa fylla

2010-05-15 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0