Freaks and treats

Förstod inte förrän inatt hur mycket Dumbledore egentligen betyder för mig. Men det är också hela grejen med förrädare och allas desperata situationer. Blir så ledsen och gråter. Men som jag lovat, inget mer Harry på bloggy. Inte förrän jag har samlat tillräckliga krafter för att starta bok sju i alla fall. Fast jag vet inte om jag ska, är så sorgsen.

Meeen, idag har det varit "regnbågspromenad" = bögar på avenyn (och flator och mixade och ej definierade). Det var åtminstone festligt! Blev avundsjuk för att det inte var mitt party. Och snart, om någon dag, kommer ett treat till alla lovers därute som läser bloggy. Det kommer handla om något som jag håller kär.. cliffhanger

"Nu går vi och kollar på freaksen" citat från anonym (men det var inte jag!!!)

På tal om inget; en sak jag helt glömt bort på sistone är att världens snyggaste kille är Clint Eastwood för "förti" år sedan då han var man with no name. I'd tap that!

Kommentarer
Postat av: Helena

du har blivit galen louise. jag tror du måste flytta hem och vara bland folk, allt HP:ande alltså...



förresten var jag delighted åt ditt letter. ska respondera snarast

2010-05-16 @ 22:21:02
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

nähäe! jag är ju bland massa folk, fast du har rätt att jag har obsessat lite över HP på sistone..



im glad you liked it! väntar ivrigast på ditt svar

2010-05-16 @ 22:35:19
Postat av: Sara Rais

Sorgligt värre ju :/ Man tror inte sina ögon när man läser.

2010-05-17 @ 13:35:20
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

nej det gör man inte! tårarna bara rann

2010-05-18 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0