Det regnar och alla heter Glenn..

..gissa i vilken stad jag bor? Det började regna samma minut som jag var fri att lämna skolan. Har bara suttit inne i min kula resten av dagen och gjort inget nytta whatsoever. Eller jo jag har fixat med en källförteckning. Men annars har jag mest läst romanlitteratur och "surfat" det världsvida nätet. Nu ska jag läsa lite mer Harry Potter och sen somna. Håller tummarna för att inga spöken ska viska i mina öron när jag sover. Vad skulle man välja; att spöken viskar i öronen när man sover, eller att mylingar ropade på hjälp varje gång man går in i en skog?

Helena, jag har i afton nedtecknat ett brev till dig.
(Observera att endast en dag efter att jag mottagit ett brev från min brevis svarar jag på detta. Vet att det är imponerande, skickade jag inte nyss ett brev? Jo, men en god brevvän är en frekvent brevvän. Seriöst, det har regnat hela dagen..)

Kommentarer
Postat av: Helena

haha, ja, men jag var så duktig på det där med att svara samma dag man recieve the letter förra säsongen så det är väl på tiden att du med gör det ;) (haha blink?)



jag skulle tycka det var intressant om en myling ropade nån gång, men det skulle bli störigt om det var VARJE gång. Så jag kanske väljer spöket? (Alessa, i wanna play in the dark)

2010-05-13 @ 08:41:05
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

anser att tätare kommunikation är önskvärd, möjligen nödvändiga med tanke på rikets säkerhet. Nästa steg blir att svara innan man fått brevet. tricky?



skitläskigt med mylingar! har du läst om myling på wiki? dumma unge!

just det, alessa är ju redan hos dig på nätterna du är ju van

2010-05-13 @ 09:44:51
Postat av: Helena

Jaa senast började jag ju faktiskt på brevet innan jag fått ditt.. men det gick ju lite sådär.. var ju marissa (full).



ja dom är leskiga. men som du sa, är van vid alessa

2010-05-13 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0