Bloggingrediens

Såvitt jag har förstått så är det viktigt för en blogg att presentera bilder och då gärna på dagens klädsel eller helt enkelt dagens ansiktsuttryck. Eftersom jag känner mig lite rebellisk så ignorerar jag den normen - living on the edge! Även olika listor är värdiga att publiceras på en blogg. Älskar listor! Dagens lista har temat "dåligt" och består av tre punkter. Det tycker jag är en lagom lång lista, guld silver brons liksom.

dåligt:

1. regn, regn och aldrig sol
2. mat, mat och aldrig sprit
3. all work and no play

som om jag bryr mig (tuff)

Post skriptum! Man kan också lägga upp bilder på den mat man för dagen inmundigat. det är däremot något jag ska beakta. Känns sjukt fräscht att lägga upp ett foto på dagens havregrynsgröt. Ungefär lika fräscht som att äta den. Jag är så inihelvete trött på havregrynsgröt. jag trodde aldrig den dagen skulle komma.

Kommentarer
Postat av: Helena

HATAR normer. och jag hatar ordet "inmundigat"

2010-05-12 @ 21:00:59
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

totally agree! men både haten du uttryckte!

2010-05-12 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0