Behaglig tillvaro

Tar tillbaka allt jag sagt om konstiga helgdagar. Jag har långhelg! kan inte tro det! Igår var värsta soft dag och idag ska bli even softer. Denna dag ska spenderas till en början med Harry Potter och sedan med kopiösa mängder vin. Håller tummarna för att sällskapet är intresserade av "queer-karaoke" på haket ikväll. Just det, det är gayvecka här!

När jag haft dessa två behagliga dagar, så kommer det fortfarande finnas två dagar kvar av helgen innan jag måste till skolan och presentera ett arbete! Amazzzing.. Fast dessa två kommande dagar ska iofs dedikeras åt den sköna konsten matematik. Men ändå, kunde varit värre. Det kunde varit makroekonomi som stod på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0