Accio mina killar

Lista på de tio personer (utan inbördes ordning) jag är kär i och varför:
Sirius Black: snygg och begåvad
Fred and George: roliga och witty!
Draco Malfoy: snygg och rocknrollig
Lucius malfoy: cool and nasty, snygg
Neville Longbottom: modig men antagligen ful
Severus Snape: modigast av alla! proffsig
Hermione Granger: smart och klok
Cedric Diggory: Stilig och modig, snor Cho Chang från Harry, tyvärr en Hufflepuff
Voldemort: passionerad, talangfull

Skoja bara om den sista hatar Voldy! Usch osmakligt att ens skämta om det men jag tänker att han var snygg som ung.

Är absolut inte kär i:
Alastar "Mad-Eye" Moody: så jävla ful
Argus Filch: jobbigast i hela världen
Cornelius Fudge: Loser
Dolores Umbridge: nastiest bitch ever! Överspänd sadist
Rubeus Hagrid: halvjätte och gillar djur
Harry Potter: behöver jag ens säga något?

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Fattar inte hur du kan vara kär i neville, han är tjock och korkad, har dåligt självförtroende.

Inte så hett. Skulle byta ut neville mot hagrid, för hagrid kan åtminstone försvara en.

2010-05-27 @ 16:26:41
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

VA! jag har aldrig fattar att neville är tjock! men han är ju ascool när han är rebellisk på hogwarts i sista boken! då kan du ligga med hagrid när fang tittar på så kan buckbeak filma och alla andra jävla djur kan vara med

2010-05-27 @ 17:21:09
Postat av: Sara Rais

Amen jag gillar också farliga djur.

Jag vill inte ligga med någon förutom malfoy junior och malfoy äldre. Fast jag tror iofs att de har små kukar. det har oftast väldigt blonda killar. obs!

2010-05-28 @ 17:00:25
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0