Tricket för att vakna

Har sett första avsnittet av säsong tre True Blood nu! Ååå det är så bra! Längtar redan efter andra. En sak som är läskig i verkligheten och inte i TRue blood är att lampan på min våning i trapphuset "flickers" eller vad man säger.. just det "flimrar". Som upplagt för blod, våld och död ju! Funderar över varför jag kom hem så sent när jag ju ska upp astidigt. Har spelat TP med några från Värmland (jag fattar inte alltid vad de säger) och vann inte ens. Hehe jag har gjort ett trick = flyttat upp mitt bord och mina stolar mot en vägg för att ha en kal yta i hela rummet till imorgon. Tänker att det blir lättare att vakna då, att jag ska komma på hur nice det är att röra sig när jag ser lite space och bara hoppa ur sängen. Kan också eventuellt knuffa mig själv ur sängen om jag vägrar gå upp (hehe bråk mellan själven). Älskar när Detet vinner, men vem gör inte det? Imorgon bitti är jag dock tacksam om Överjaget står på sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0