Plenty of tenty

KLAR! Imorgon ska jag shoppa! Samt städa och gå loss med ergorapido. Regel 1 när man har tenty är ju att man inte ska städa. Det bör alltid ligga minst tre böcker och fyra nedklottrade artiklar i sängen (för där ligger man och skriver hela dagarna). Det är obligatoriskt med minst två tankekartor som säger ungefär samma sak men den första "blev lite ful och man vill inte glo på något fult" och föreläsningsanteckningar skall användas som bokmärke där de passar in. Passar de ej in är de ej värda. Dessutom bör det finnas överstrykningspennor, kulpennor i olika färger, blyerstpennor och post-it lappar på replängds avstånd var i lägenheten man än befinner sig. Kaffekoppar får alltid stå var än de ställs oberoende av tentavecka eller vanlig vecka.

Meeeeeeeeen! Jag har även sammanställt en liten lista över saker som är viktigare än att skriva tenta (om någon skulle känna sig för het på gröten någon gång):

1. spela robot unicorn attack
2. göra en grafisk tabell över resultaten man får på robot unicorn attack
3. bli inspirerad av soundtracket till robot unicorn attack och titta på den oändliga historien
4. "fastna i sagan" och titta på den oändliga historen 2
5. bli så jävla tom av att tänka på ingentinget som tar över Fantasia

Slutsats: tenty får vänty

Kom också på att jag för rätt länge sen lovat ett litet treat i bloggy. Tyvärr kan jag ej genomföra det nu för det kräver kamera och min mobil är på lagning. Men det kommer! Men gu klart det kommer! Ni kommer älska det

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha Lollo....du är typ den roligaste kvinnan i världen.....!

2010-06-07 @ 14:41:31
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com
Postat av: lollo

hehe känner du igen tentabeteendet?

2010-06-07 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0