Mer snack om skolan

Läste igenom en gammal tenta i jakt på något att sno. Alltså jag använde bara tre källor till den! TRE JÄVLA BÖCKER! Och det var en kickass och VG-tenta. Nu sitter jag med ett helt A4 av källreferenser och detta är typ en spya som kommer få max G. Den som först sa kvalitet framför kvantitet har så jävla rätt. Livet (skolan) är så jävla komplicerat! Sen har jag denna tenta för en lärare som tycker att "mitt språk är krångligt och min framställning rörig". Alltså han pratar på typ latin och slänger in obligatoriska artiklar i efterhand till momentor man ska lämna in dagen därpå (och som därmed är förhållandevis färdigskrivna), ska han prata om krånglig och rörig!? Den som sa't han kan va't. Älskar att köra med den när man får kritik, även konstruktiv sådan. Ska göra det mot honom + räcka ut tungan och "lipa". Alltså jag känner frustration! Hehe älskar när man är missnöjd med sin prestation och ba "Asså läraren är dum i huvet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0