Ergorapido

Måste verkligen älska min Erograpido. Inatt drömde jag att en vän till mig hade något spektakulärt att visa mig. Jag var superexcited och hon också. När jag äntligen fick se det intressanta objektet visade sig vara en Ergorapido som var i samma orangea nyans som min fast med mörkgröna detaljer! Hon hade även köpt en accessoar i form av ett mörkgrönt realsize rådjurshuvud som satt på den lilla handdammsugaren längst ner. Jag blev så JÄVLA avundsjuk men också lycklig för att denna möjlighet fanns - att pimpa sin dammsugare. Nu när jag tänker på det så tycker jag att det verkar sjukt fult, tur att det inte finns. Hur är det med drömmar nu igen, speglar de undermedvetna begär? För isåfall måste jag verkligen tänka igenom mina priorities. Jag kunde crejvat något så mycket bättre än en crazy dammsugare. Exempelvis en bil, kompletta Buffy-boxen eller att Rowling skriver en ny Harry Potter. Men icke. Ett mörkgrönt rådjurshuvud i plast, som accessoar till dammsugaren, det är vad jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0