En reflekterande och teoretiskt förankrad diskussion (my ass)

Hade lite sovproblem inatt för det var solsken rakt in i lägenheten. Men somnade tillsut till "Mumintrollet blåser spåbubblor" eller liknande. Lite störigt att vakna upp till introlåten sen bara. Just nu är inget störigt, jag tillåter mig själv att dricka öl och ska på partey i Eriksberg. Om jag har straffat mig själv hela veckan med att sitta inomhus när det har varit typ högsommar så ska jag åtminstone bli lite salongs när det äntligen är lördag!

Genombrott i tentaskrivning: jag kan ju copy paste lite skit från gamla tentor och momentor, blandar jag tillräckligt väl så fattar ingen att jag redan skrivit det en gång (+att jag föreslagit att använda gammal tentaskit i grupparbeten ibland och det har blivit accepterat). Alltså är det sånt här man menar när man pratar om att fusket är så utbrett på universiteten nuförtiden? För jag kan inte riktigt se att det är fusk om copyrighten är min? Om inte: hur fan menar de med att det finns så mycket fusk? Jag googlade "köpa tenta" i ett desperat ögonblick och fick inga bra träffar alls! Jag vägrar tro att någon drivig student inte öppnat verksamhet som byter pengar mot färdig tenta. Jag har nog bara fel kontaktnät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0