(_)3 Ölglas

Denna mobil som jag fått låna är skitkul! Jag hittar inga situationstetecken eller vissa andra användbara men när man går in på "infoga uttryck" kan man hitta massor symboler jag aldrig vetat om förut, och som i vissa fall makes no sense men de är roliga!
Exempel:
(_)3 = Ölglas
_@/ = Mördarsnigel
0>-</ = Snowboardare
(|0|) = Hamburgare

Minns att jag ej döpt eller programmerat in dessa. Det är mobilen som tycker att de är standard. När skulle jag behöva använda tecknet för "snowboardare" liksom? Och viktigare, vem fan skulle fatta vad jag menar?

Ps. Kom på att det kan vara Camilla som lagt in symbolerna, credd till henne isåfall!

Kommentarer
Postat av: helena

farlig ju _@/ -"attaaaack!"

2010-06-03 @ 15:34:40
Postat av: lollo

jag finner det hela mycket märkligt. det finns liksom inte en normal smiley men det finns tillexempel denna:

:-9 = Mjam! Alltså vafan är mjam? + denna: 7:^] = ronald reagan

2010-06-03 @ 15:54:17
Postat av: ellinor

du lär ju använda hamburgare mycket iaf. naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

2010-06-03 @ 17:19:20
Postat av: lolllo

bara när jag skriver till DIG!

2010-06-03 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0