The love!

Eftersom lilla Sara kommer till Tynnered på torsdag så har jag kollat uppp lite aktiviteter, jag vet att hon gillar sånt. När jag sökte efter badplatser här ute i denna stilla suburb så fick jag nys om Smithska Udden. Bara namnet är ju snyggt, men när jag sedan dyker djupare i information så får jag även veta att det finns en NUDISTSSTRAND där! Fatta vad kul!!! Ska laga min cykel tills på torsdag så att vi kan bege oss dit (det är inte så långt härifrån, PROMISE! Bussen tar 6 minuter så jag räknar med att vi kan cykla dit om vi vill, och det vill vi ju helst). Annan intressant fakta om badplatsen: VALEN strandade där! Alltså den roliga valen som finns uppstoppad på Naturhistoriska! Hahaha jag måste skratta lite nu, googlade fram att den heter Carolina. Ofta!

+ att Smithska Udden är Sveriges bästa plats att fågelskåda. Eller så är det ett skämt eftersom det finns mycket nakna människor där. Alltså jag vet inte? Fattar inte såna billiga poänger.

Jag bara älskar Tynnered ännu mer nu!!! ÅÅÅÅååå the love!!!

Kommentarer
Postat av: ellinor

carolina? okej?

2010-07-06 @ 23:21:23
Postat av: lollo

ja! fast det är en kille (?)

2010-07-07 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0