Maaaaaaaaaaaaaat

Har inte ens snabbmakaroner i skåpen. Ska börja snatta för att överleva! Har sett shyssta stövlar till i höst, ska kolla in dem IRL idag. Köper hellre det! Behöver typ ändå inte så mycket mat hemma för jag äter så mycket på jobby. Men när man är ledig i två dagar och ba: jaha, ska äta havregröt och macker då.. så finns det inga macker ;( Måste skaffa mat.. som en jävla RÅTTA. Fast igår löste vi problemet med att baka scones! Härligt att man är en "problemlösare" <-- bra nyckelord i CV (om man är en tönt dvs, på typ rubiks kub-nivå. Då kanske man skriver något sådant.) Hehe på jobby häromdagen när jag plockade bort tallrikar från tables så låg det en trasig kub där. Någon hade pillat bort färgrutorna och sen typ inte fått tillbaka dem där det var önskvärt och ba "fuck it" så var hela kuben smashad.

Förresten, bland de fulaste killar jag någonsin sett fick jag syn på när jag googlade "snygg kille". Alltså kan alla bara sluta vara ironiska på world wide web?

Kommentarer
Postat av: hilena

jag äter också massa på jobby, gott o billigt. vill shoppa på topshop och zara, men är inte rik än ;/



och förresten är man väl en flashback-brud om man googlar "snygg kille"?

2010-07-15 @ 16:24:07
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

vill också shoppa mycket! zara har en bra rea! topshop lite sämre. men mkt original är ju bra ofcårs



vet att man är det men ville prova helt själv att göra!!! blev besviken



2010-07-15 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0