Lögner och bedrägeri

Idag har jag haft ledig dag och bara gjort en miljard^0 saker = SOFTAT! Eller alltså har även städat och shöppat lite men det är ju soft å göra om man tar typ pauser för tupplurar. Ska se den rätte komma in ikväll har inte gjort det ännu men gillar vampyrer fett mycket sen jag började med V-juice!!!!!!!!

Hehe kom ihåg min plan om att lura AU att byta en miljon^1 mot en miljard^0! Tänkte att de ju är analfabeter och säkert trodde att det var en bra deal. Asså ofta man vill sno från världens fattigaste kontinent.. genom att luras. Jag skäms! Anna grej: ofta det är den tjugonionde juli.. jag har solat tre dagar sammanlagt på hela sommaren. Är typ lite trött på jobby för det verkar vara hela mitt liv nu. Fan så gött när skoly börjar igen! Då ska jag vara förslappad och ej plugga och bara SÖFTA! Säga att jag pluggar fast jag typ ser på film. Men guu nu var det detta med att luras och ljuga igen. Hade en tanke förut om hur farligt det kunde bli om hjärnan bara sa saker utan att man kunde hindra den. Typ när man tänker kriminella tankar som att man skulle vilja sno en snygg dyr klocka eller säger den här i huvet "hur fan kan det vara lagligt att vara sådär jävla ful?"när man sitter på spårvagnen, men det var ju bara ett exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0