kawa walla kawa walla tieriyaki

Hej alla landkrabber, idag har jag varit till sjöss. Alltså allt har gått bra! Jag är i land safe och inte sorry. Dock lite sliten = svettig + ont i fötterna. Givetvis gjorde vi en säkerhetsgenomgång. Andre maskinisten fick visa mig runt och ni vet de vattenskotten som jag är så rädd för? Alltså han gjorde ett skämt med dem som inte var roligt. Han stack in huvudet genom ett sånt skott i ett maskinrum som Jack Nicholsson och ba: "NU TAR JAG DEJ VIKTOR!!!". Alltså Viktor blev inte rädd men jag fick en inre syn av att skottet stängdes och huvudet föll bort. Sen öppnade han dem aldrig helt heller. Han tyckte att man kunde gå igenom ändå. Asså det tycker INTE jag! Sen var förste styrman rolig och tog hand om betting på fotbollsmatchen. Det var mest matroskillar som ville vara med, jag ville det inte. Men det roliga var att han samlade bet medan vi gick genomgången. En sak som inte är kul är danskar. Alltså fattar noll. Hur fan förstår de varandra? Men vet ni, smörrebrö är tydligen snittar eller "småmacker" som jag gärna säger, kan eventuellt även vara tapas, fast det är jag osäker på. Vem kunde tro?

Vad jag ska göra ikväll: duscha mycket, läsa en bok med benen ut genom fönstret, äta isglass, se typ en halv film och somna samt  absolut inte äta! Man får mat heela tiden på min båt! (vilket är awesome för då behöver man varken handla, laga mat eller diska i hemmet)

Extra treat! En man satt på spårvagnen och läste en bok som heter "Nätdejting -allt du behöver veta!" helt ogenerat. Alltså så koool! Vem vågar? Fast fattar att han nätdejtar han såg asäcklig ut.

En extra grej till! jag skrev en låt i drömmen: kawa walla kawa walla tieriyaki, kawa walla kawa walla tieriyaki osv så var det värsta beatet! Fattar inte vad kawa är tror att jag menade rikscha och jag är nästan säker på att det var en låt om Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0