Gu va jag avskyr klockor

Blir cp! Jag har en sån Yahoo-app eller vad fan det är med en klocka som ligger på skrivbordet. Designen är typ "fickur" den är jättefin. MEN, idag har den stannar på kl tio i två. MEN DET GÅR INTE! Hur kan den stanna för den är liksom bara på låtsas, på datorn, och inte i verkligheten. Den behöver ej batteri och ej uppvridning. Först trodde jag att den kanske behövde vridas upp så jag dubbelklickade på den. Inget hände. Jävla tur att ingen såg det; när jag först satt och funderade, bekymmersrynka och allting, och sedan bara beslutar mig för att dubbelklicka för att "testa en lösning". Guu så jävla trött jag blir på idéer man bara har.. Vet inte hur jag ska få den att funka igen? Nu bara ligger den där som extra inredning till skrivbordet. ASSÅ! Klockor ger mig alltid bekymmer på ett eller annat sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0