Chaos, hate, total solar eclipse

Det finns tre små måsungar som bor på min parkering och de är underbara, de är mina ungar nu. Sara och jag matar måsmamman från fönstret, hon är tacksam. Men så idag tog vi med en macka bort till barnen för att ge de lite riktig mat istället för att äta sin mammas spyor. Först var de typ glada och de  tyckte att portionerna var lagom stora osv. Men sen började andra fråglar runtomkring bli avundssjuka och lägga sig i, stjäla mackorna och sånt. Barnen blev så himla rädda! De bara pep och panikade. Kaoset!!! Så blev det helt fel när man skulle vara lite snäll!

En annan sak som hände på Drottningtorget förut; en mentally challenged stod och glufsade en glasstrut och så approachade han mig och ba; har du en cigg? men smulor och skräp runt hela munnen samt föda i munnen så rösten var grötig. Jag bara skakade på huvudet, gillade inte situationen. Då mumlar han "bitch" fortfarande med grötröst och skräp i hela ansiktet! Alltså ofta man bli förolämpad av en sån! Hata!

Ikväll ska jag inte se fotboll men jag ska se livesändning från solförmörkelsen på Påskön. Önskar att jag var där, det kommer bli en total solar eclipse!

Kommentarer
Postat av: hilena

there's nothing i can say, a total eclipse of the suuun!

2010-07-12 @ 22:32:41
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

and everything under the sun is in tune, but the sun is eclipsed by the moooooooooooooN!

2010-07-13 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0