Elände, misär och förfall

Man får gnälla på bloggy för då känns det mindre eländigt. Såååå, här har ni
Fan vad jag känner mig SJUK! Observerade symptom: illamående, feber = frysa och svettas simultant samt huvudvärk. Vet ni hur mycket jag hade trivts med att vara sjuk just nu egentligen? Att ej behöva gå ut och bara sitte inne och spela Sims och dricka drycker, skulle vara drömmen. Dock, jag har tenty imorgon som jag verkligen verkligen vill gå på! Så även om jag har disgusting kräksjuka så tänker jag göra det. Men jag kan ju glömma efter-tenta-öl och typ att fira på något sätt alls. Har liksom pluggat för lite också. Så jävla dålig karma jag har tvi tvi tvi. Obs vet ni att det finns en religiös rörelse i Indien som tror att genom att begå normbrytande handlingar och att vara totalt gränslös i allt, överför man all sin dåliga karma på den person som blir upprörd av sagda handlingar?

Min önskan: att kräkas i tentasalen, att alla ska tycka att det är en social överträdelse och att all min dåliga karma hamnar på dem. (Menar ej att kräk = karma. Jag menar karma mer filosofiskt, the real deal.)

Är så glad att man alltid kommer på en lösning på ett problem bara man klurar tillräckligt! Tack till allt flum som finns i Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0