Tankeverksamhet

Några saker jag har tänkt på idag:

- Ett citat av Anders Borg: "Man ska arbeta, inte supa!". Jävla torrboll
- Att jag ÄLSKAR att en rubrik i länkarna till dagens gp är "gigantiskt Hisingssvin skjutet". Man ba: honom har jag säkert träffat på typ Järntorget någon gång. Jeans,ölmage och keps va?
- Att jag måste sluta leva mitt lägenhetsliv med fönstren öppna. Dels för att det regnar in, och dels för att jag får dela mitt hem med getingar som tror att öppna fönster betyder öppna armar. Det gör det inte
- Att T9 inte har ordet "messet" inlagt. Så jävla arrogant! Sms är liksom dess levebröd.
- Att det finns en blogg på blogglistan (eller vare nu heter) som heter "Classy - ung blivande mamma" och att det inte är ironsik självdistans. Det är på allvar. 
- Att den som avvisar en marxistisk samhällsanalys och klassbegreppet ska få spö!

Det var väl det hele.. snart kommer Camilla hit då ska det jävlarimig mysas!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skriver under på precis alla funderingarna. Speciellt första och sista. Moderater är puckon och Karl Marx var en hjälte!

2010-08-26 @ 18:44:47
URL: http://elinastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0