Miljövidrig mördare

Angående hatdagen igår: bara störde mig på allt och ville typ kasta alla överbord!
Denna dag: mycket bättre! (Fast hårborsten luktar fortfarande trasa. Eller "gårborsten luktar trassa" hehehe)

Idag på storövning (då HELA besättningen ska öva, fast jag säger hellre "crew" än "besättning", tuffare!) så bara utrymmer vi köket osv, inga bomber ingenting. Sen sitter alla på soldäck hehe gött att ha det som assemblystation och ba: ååå fint att få gå och äta snart! så bara "U8A, blabla livvästpåtagning". Så får alla gå utom min grupp!!! TYPISKT för mig! Fast gjorde inte sååå mycket, jag gillar ju att öva. Fast gillar även att äta, speciellt när det serveras falafel. Alltså tänkte igår att det skulle bli fint att få lite ledigt i slutet av augusti men har idag kommit på att jag inte vill! Jag gillar ju båty! Fast vill helst enbart hålla på och öva eller sitta i mässen och fika.

Just nu (LIVE-BLOGGNING från Tynnered!): sitter i mitt fönster och softar som vanligt. Har stenkoll på den tomma parkeringsplatsen som numer är till för "ris" asså som kompost och så (där det förövrigt brukar stå nollor och meka med bilar och spela Warp brothers och annan Lollo-techno musik). En man i en grön bil körde nyss fram till en av högarna och dumpade cirka tio svarta sopsäckar med något. ASSÅ så gör man fan inte på komposten! Frågan är bara om han är en styckmördare eller bara en vanlig miljövidrig loser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0