Lösgodis

Fatta chocken som blev i munnen när jag tog en bit från godispåsen utan att titta utan bara kände på den? Formen kändes som att det skulle vara en choklad (okej konsistensen kanske inte gjorde det men hann liksom inte registrera två känsel för jag var glupsk) och så var det vingummi! Blev fan äcklad. Tog liksom ett "tugg" och sen bara stannade. Ungefär som när man tror att man ska kunna äta kött och tar ett bett. Det bara tar stopp!

Gillar ändå allt godis jag köper. Köper fan inget äckligT! Inte smarties eller geleråttor även om det ser roligt ut i påsen då. Fast ett fel gör jag ibland när jag är ute efter mina favvos Mintolux och råkar ta Marianne istället.  Känner mig alltid lurad då och framförallt ARG!!! Hatar Marianne! Äckliga äckliga Marianne.

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså Lollo, jag garvar så jag nästan kissar på mig av din blogg. Du skriver den roligaste bloggen jag vet. Credd till dig!

Saknar dig massvis. Och ditt jordgubbsvin.

2010-08-13 @ 23:43:10
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

thank you so much elin jag blir så glad över att du tycker det! jag saknar dig också, och jordgubbsvinet! har persikovin denna sommar och det håller inte samma höga standard!

2010-08-16 @ 18:28:44
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag håller fullständigt med Elin. Jag skrattar så jag tjuter när jag läser din blogg!!

2010-08-16 @ 23:33:28
Postat av: lollo

tack cissi! det glädjer mig mucho!!!

2010-08-20 @ 18:04:48
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0