Klagomål

Hej bloggjävel! Har två klag att förmedla:

Har filat fötterna för det var på tiden, de var typ gjorde av sten. Behövde dock ingen rasp utan tog en vanlig fil men jag var så vild att jag råkade fila för mycket så det blödde och nu gör det ont och är lite köttigt.  Jag har liksom kapat en del av hälen, på både föttera, men mest på vänster. Måste nog skaffa protes nu. Trampdyneprotes.

Aja handlade massa saker är fett glad förutom att jag kan ha INGET fryst nuförtiden. Alltså luckan till mitt lilla frysfack gick ju sönder (jag bröt av det) så jag har haft en feting bok där istället för att det ska hålla tätt (och folk ba "varför har du en bok i kylskåpet?" Jag svarar ej på det, för att skapa mystik). Projektet har ej lyckats. Allt har växt ihop. Det finns bara snö och is där nu och en litet paket frysta blåbär som jag inte kan få ut.

Fast ofta när jag har klagomål på livet så är det jag som skapat situationen. Typ som detta med fötterna nu. Och det med frysen. I övrigt "rockar" det stadigt.

Amen vad annars, jag ser på Twin Peaks och skrämmer upp mig själv. Funderar mycket över "Diane". Tror att hon är jag. Har ett par underbara skor på gång så fort min storlek kommer i butik igen! Killen som hjälpte mig med allt... hade tatuerad hals + en sån "tår" på kinden. Kanske att jag kan ha en storlek mindre nu som finns i lager när jag kapat hälarna? Allt ont för något gott med sig som alla vet.  Och detta gör jävligt ont.

På återseende, ska dricka blåbärssoppe nuv.

Kommentarer
Postat av: camilla

igårkväll frågade ju du mig om jag hade en påse ifall du blev sugen på Take-away. Blev det Take-away?????

2010-08-29 @ 16:57:45
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com
Postat av: lollo

hahaha camilla va störd du är!!! ja det blev det, mycket gott!

2010-08-29 @ 20:42:23
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0