Jeans

Hittade knappt bra shopping idag men köpte ett par jeans. Nu har jag haft de på mig hela kvällen och de har blivit lite stora. Alltså det är det som är så klurigt med jeans att i affären sitter de helt bra och så men sen när de används blir det stora. Vad ska man göra då för man kan ju liksom inte köpa för små för då kanske de är för små på riktigt. Det är liksom inte HMjeans heller för då vet jag att man får skylla sig själv, det är helt okej kvalite. Ååå hatar att jag älskar jeans (ska skriva någon slags håkan hellström-låt om problemet med den titeln)

Såg the boat that rocked ikväll.. eeeh "bra". Ska se Brakfesten/La grande bouffe nu istället. Om man googlar den så ser man att den verkar vild! Förresten denna boK: Stranger in a strange land av Heinlein,  om en utomjording från mars som hamnar på jorden? FUCKING TUFFT!

(Ps. Alltid bra "shopping" på bibblan)

Kommentarer
Postat av: Elin

Bibblan sviker verkligen aldrig!

2010-08-03 @ 00:10:31
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

eller hur! älskar att de lånar ut film och cds också, jag som har för söligt internet för att streama eller tanka

2010-08-03 @ 10:01:59
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0