Fucking A!

Asså har blivit helt besatt av att lyssna på Cardigans. Så fucking A! Har typ aldrig något kul att berätta nu för tiden men ska snart ha lite ledighet då kanske livet kan komma tillbaka från koman. Fast jo har shoppat en vit klocka med en blå dalahäst på uret så står det SCHWEDEN under. Även den är fucking A! Egentligen är det en turistklocka för tyskar men jag gillar den som fan. Igår gick mitt personalkort sönder, alltså fattar ingenting för den hade bara legat i "ryggan" under natten så på morgonen när jag ska komma in på tullplan för att boarda så bara är det helt buckligt! (Man måste blippa sig igenom massa säkerhetsgrejer där för att komma till båty). Så funkar det inte! Jag fick springa bort till terminalen och gå på där vilket betyder att jag blir lite sen. Sen kommer jag in i restaurangen i vanliga kläder så har vi veckomöte! Ooops! Fast gjorde inte så mycket + vi fick bara beröm för veckan. När jag visade kortet för chefy, han ba: "har du tuggat på det när du var full eller?" Hahaha som att jag har tid att vara full.. Ska fixa ett nytt idag och tänker vara snygg på detta. Tänker typ partystämning på fotot. Jajajajaja ska även träffa little Ellinor idag och vi ska secondhandshoppa! Är ute efter en duffel.. TROLIGT! hahahaha. Eller kanske. Men den får inte se ut som på en uteliggare.

Kommentarer
Postat av: hilena

Du kunde ju passat på å låtsas att du va en turist när du köpte klockan! Typ "je ne parle pas suedois mais je voudrais un klocka s'il vous plait".



2010-08-02 @ 14:57:58
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

bra ide! alltså har jag berättat om när jag lurade några svenska stolsgrannar att jag var fransk på ett flygplan? HAHAHA fan va bra lur det var.. sen var det askul när de pratade om mig på svenska och inte trodde att jag fattade...

2010-08-02 @ 22:15:11
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: Hillla

haha A-league! på visfestivalen försökte simone lura några att hon var spansk (eller om det vara kanadensare) och när dom ba "vi går inte på det, du kan visst svenska!" o hon ba "nooo i don't understand swedish"... skäplig klantskalle

2010-08-03 @ 14:08:05
URL: http://muminattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0