ÅNGESTTENTA!!! Hehe närå.

Ska till den tentasalen på Viktoriagatan nu. Efter vad jag har hört så luktar det ångest i hela byggnaden. Skönt liv man har ändå..

Helgen var askul! Fast alla stereotyper överallt? Alltså först var jag på popklubb och där var alla popiga. Sen var jag på hiphopklubb och där vara alla stereotypa hiphopare. Fast det var lite läskigt för det var TUNG hiphop och liksom.. alla såg ut som 50 cent. Fast kul att dansa! JAAAAAAAA!

Obs nytt under "intressen" i CV:t;
Droger, häxerier och månens mystiska kraft

Under filen aktuellt i "livet";
Har inte fått mitt röstkort ännu! VILL HA! CRAVINGS!!!

Kommentarer
Postat av: ellinor

pfft... ja fick mitt idag.

"hur är överskottsenergin? väldigt bra. speciellt när jag ________"

2010-08-31 @ 16:04:46
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se/
Postat av: lollo

"En annorlunda sak som påverkat mig var i somras när jag fick en psykos och slutade med droger. Har dock lite svårt att hålla mig från spriten"

2010-09-01 @ 18:14:12
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0