Vilse!!!

Är bakis fast inte så illa. Idag har jag kryptoniter att hetsäta. Däremot var det illa igår. JAG GICK VILSE MITT I NATTEN, MITT I STAN? Tror att jag var i stan. Så vitt jag vet var jag på avenyn typ, på en tråkig klubb där ingen hade humor. Alla var "seriösa" med sitt festande. Alltså det här menar jag; se "snygg" ut, dansa seriöst, flirta med alla killar men inte erkänna (för sig själv eller andra) att man egentligen bara vill ligga med randoms, flirta med alla tjejer och erkänna tydligt att man bara vill ligga med randoms, ha jeans och pikè, ha en liten klänning från typ gina tricot.., ja alla fattar, ett random disko helt enkelt.
Jag gick därifrån tidigt kanske halv tre. Så gick jag upp på Vasagatan för att komma till Järntorget. Promenerar typ hela Vasagatan, tycker det är lite konstigt att jag aldrig kommer fram till KTB eller till någonting alls. Inser efter en halvtimme att jag gått vilse. Mitt i natten, mitt i stan. Och nej, inte vilse på Vasagatan! Jag har fortfarande inte en aning om var jag var och lurkade runt inatt. Haha ofta jag bara ringde folk och erkände det.
Undrar om jag kanske inte alls var på avenyn eller om jag gick till gatan nedanför istället för ovanför på vägen hem? Skevt. Helt plötsligt står jag iallafall vid Pedagogen och bara vet var jag är. Promenerar till Hagakyrkan och tar mig hem därifrån. SLutet gott allting gott (VAR var jag igår?)

Bara för att jag häromdagen sa "jag känner till stan så pass väl nu att jag kan snurra till mig hursomhelst (vara vild), det kommer liksom alltid lösa sig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0