trollkarl

omfg jag missbrukar min skrivare! blir så lycklig när jag vet att vi ska ha en artikel till någon föreläsning för då ska jag få skriva ut den. Det känns som att jag får presenter hela tiden när jag skriver ut. stoppar i vitt tråkigt papper och får tillbaka något nytt och spännande! ååh jag måste ge upp, så jävla nervöst beteende!
Min skrivare är dessutom en superhero som skriver ut foton om man vill. shit vad jag printar bilder. Eftersom jag inte
har någon kamera och därmed inte så många foton så har jag börjat skriva ut typ googlebilder på fotopapper. ja det är sant, jag skrev ut ett "foto" på jeanne darc. leker med tanken (störigt uttryck!) att skriva ut ett "foto" gjort av typ monet. jag ba; verkligheten såg ut så här när kortet togs. moooongooo! haha sätta in det i ett fotoalbum och visa när jag har besök?

Kommentarer
Postat av: Hella

åh, då kan du ju äntligen ha en bild även på mig i pundarkvarten! jag vill också ha fotopapper.. fan va dyrt

2010-04-23 @ 06:52:09
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska genast skriva ut någon bild på dig och rama in! veeet! fast färgpatroner är det dyrASTE

2010-04-23 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0