Skräckfilm/Angered

Har börjat drömma så mycket! Lite mardrömmar (när det är som en skräckfilm i huvudet medan man sover /Einstein) men även att jag var livvakt åt en stor korp som jag förklädde till min bebis men han var så arg, hade näbben runt halva min arm hela tiden, fan så ont! Min värsta skräckfilm under sömnen var häromdagen då jag drömde att jag åkte spårvagn till Angered (ska uttalas på engelska för bästa effekt). Det var som att åka bergochdalbana på ett skräcknöjesfält, allt var svart och kolmilor brann hotfullt. På berömda Angeredsbron hoppade människor från båda sidor. Deprimerande! Har aldrig varit i Angered men ska dit nästa vecka, är lite nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0