Rockstjärna

Är så bakis att jag inte kan fokusera blicken och händerna bara skakar. Tänk om livet är så jämt när man är gammal gumma? som en grov bakfylla fast man fick inte ens festen. Värdelöst!
Var total rockstar igår. Axl Rose bryr sig inte om byxorna är oknäppta, Axl Rose dricker tio liter öl och viski, Axl Rose skrattar töntar i ansiktet, Axl Rose kommer hem efter gryningen någongång runt 06.00. AAAAAAAAAAA!
Träffade någon tjej som tyckte att jag var rolig "man borde filma dig du är så kul hela tiden". Blev smickrad och gjorde henne till bästis. MEn hon var typ gammal, såg lite kråkfötter i ögonvrårna. Träffade även någon kille från Värmland som jag blev lite förälskad i, trodde han var från Norge pga dialekten. Jag bara "men du gillar Sverige eller?". HAha glömde bort flera gånger att han var svensk. Han sa att han var forskare i typ fysik då tappade jag koncepterna men glömde fråga om rymdens yttre gräns ;( Tror han sa det i alla fall, kan vara någon fakta jag hittat på annars. Är åtminstone säker på att han skulle lära mig matte = sexy

Obs, jag tror inte att jag skrattade någon tönt rakt i ansiktet igår. Hoppas inte. Däremot retade jag en kanadensare som såg ut som Ken Miller, sa att han borde jobba lite på sin engelska. BURNED! Jag är så tuff

Kommentarer
Postat av: Hella

Jag skulle vilja skratta en tönt i ansiktet nån gång. fast det är roligare om man är fler. så vi gört tillsammans, okej okej? men bara en liten stund så det inte räknas som mobbing

2010-04-18 @ 20:30:09
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

haha ofta du har mobbarambitioner! vi = sten och saki. vi hittar någon liten torkel att hata, i något ögonblick.

2010-04-18 @ 21:23:14
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0